Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Sesyjka lufą mamusi :)

19.12.2013


19.12.2013. cześć kochani :*

nie pogniewacie się chyba jak nie będę zbyt wiele opowiadał ;)
tylko małe ogłoszenia ;) i fotusie z dzisiaj :*

Najpierw ogłoszenie i dość ważne :)
Jak wiecie, od jakiegoś czasu jest moja akcja GWIAZDKA DLA DAWIDKA :)
Mamy ogromną prośbę :) Prosimy o przemyślane licytacje :)
Wszystkie ciocie i wujkowie, którzy wylicytowali,wygrali fanciki,proszę sprawdźcie wiadomości w folderku INNE ;) mamusia do Was napisała ;)
Tutaj nie chodzi o ogromne kwoty... ja prosiłem każdego o 5zł :) Taką kwotę, która nie będzie dla Was obciążeniem :)
Umówmy się tak,jeśli KTOŚ nie odezwie się do końca tygodnia.... fanciki przepadają :( troszkę mi smutno,bo to przecież nie tak miało wyglądać...
Więc proszę napiszcie,czy zaoferowane kwoty są aktualne ;)

A dzisiaj no cóż mamusia poszalała.... sesja na całego :)












Achhh ta moja mamusia ;) ale i tak kocham ją mocno, wiecie ? ;) 
Mamusie i tatusia :) najbardziej na świecie :)

Aaaaa dzisiaj wiadomo ćwiczyłem ;) przyjechała do mnie ciocia Kamila ;)





Buuuuzia dla Was wszystkich :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*


3 komentarze:

  1. Ahh ta Twoja kochana mamusia - uwielbiamy ją, bo śliczne fotosiki strzela i nie dziwie się wcale, że ni wie które wybrać, bo wszystkie cudaśne :) Buziole Miszczuniu Nasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jesteś chłopaku, naprawdę;) Mamę masz fajną, Tatę z resztą też...a co, żeby zazdrosny nie był ;p Bardzo Ci kibicuję;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tak czytam ,to wyobrażam sobie ,jakim głosem powiedziałby to Dawidek .wierzę ,że kiedyś on SAM napisze do nas kilka słów ! ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń