Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Bransoletkowa sesyjka ;)

30.12.2013


30.12.2013. halo wszystkim :*
muszę Wam przecież zdać relację,co tam u mnie,choć troszkę,choć króciutko ;)

Nie pisałem Wam wcześniej, żebyście się nie martwili ;) ale mamusia od jakiegoś czasu niewyraźnie się czuła, dlatego ma zaległości w ogarnięciu moich spraw ;) Tzn. odpisywaniu na wiadomości,angażowaniu się na całego w moje wydarzenie Gwiazdka dla Dawidka :)
Prosimy o wyrozumiałość ;) My też czekamy na informacje od zwycięzców licytacji ;) Proszę piszcie na dawidekspalek@gmail.com 
Nie wysyłajcie potwierdzeń przez FB,bo one później gdzieś tam się gubią wśród ogromu wiadomości ;) :*
Czekamy do końca roku na zapominalskich ;) później będziemy pytać, wywoływać, czy wszystko oki ;) a jeśli nie, to wystawiamy ponownie fanciki :)

Dzisiaj to widać mamusia zrobiła mi sesje do licytacji... taką wiecie,poranną też ;) widać lepiej się poczuła ;)






Później mini drzemka na moim kocyku ;) na mojej macie ;) a co ;)






Później się przebudziłem bo przyjechała do mnie ciocia Sonia ;)





ale się zrelaksowałem... ;)




A później to byłem dumny z siebie,zwarty i gotowy na tuli tuli z mamusią :D ;)




No to tyle na dzisiaj ;) ściskam wszystkich :* tuli licko w licko :* 
no i wiecie :*



1 komentarz: