Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Sesyjka w czapuli wujka Piotrka Żyły ;)

16.01.2014


16.01.2014. cześć kochani :*
ale dzisiaj miałem czapkę fajna na głowie :D widzicie? ;)
Dostałem ją na moje licytacje ;) Moje licytacje :)
Ta czapusia to od wujka Piotrka Żyły :) On ma tak samo na imię jak mój tatuś... dziwne, co? ;)
Dzisiaj to mamusia z tatusiem wyruszyli na podbój urzędów ;) musieli załatwić kilka spraw, ja ćwiczyłem z ciocią Kamilą,a opiekowała się mną babcia ;) daliśmy radę ;) ale tęskniłem za nimi ;) a oni za mną ;)

A jak wrócili przynieśli gadżeciki na licytacje,a potem, no to już sesyjka w czapusi :D Można ją wylicytować na licytacji :) Licytacja czapulki ;)









Później jak się pewnie domyślacie oprócz sesyjki było tuli tuli z mamusią i tatusiem ;) taka nowość ;) ;) ;)




no to tyle na dzisiaj ;) ściskam mocno :* buuuuziaki dla wszystkich :*
tuli tui licko w licko :* no i wiecie :*







1 komentarz: