Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój taniec i ćwiczonka ;)

13.01.2014


13.01.2014. cześć kochani :*

ale dzisiaj miałem aktywny dzień ;) zobaczcie nawet tańczyłem :) mogę Wam nawet pokazać ;)





Możemy wszyscy potańczyć ;) lalalalalalalala..... ;)

A wcześniej ćwiczyłem z dwoma ciociami ;) 
Najpierw przyszła ciocia Kamila :) długo nie widzieliśmy się ;) 
ale nadrabiamy ;)







A później to przyszła ciocia Gosia :) z nią też długo nie widziałem się ;)
Ale teraz to pomalutku wszystko będę nadrabiał ;)






Ciocia przyniosła takie dzwoneczki :) sam paluszkami nawet grałem ;) na początku bałem się,bo wiecie one takie dziwne,zimne a do tego grały... ;) ale potem już nie bałem się :)






No i sami widzicie miałem co robić dzisiaj ;)
Później było tuli tuli z tatusiem...no i mój taniec o którym wam opowiadałem na początku ;) Fajnie było :)

Pamiętajcie o akcji na allegro dla WOŚP Aukcja mojego fotelika i foteczek :)
Chciałbym podziękować wujkowi Owsiakowi,chociaż w taki sposób :*

Ściskam Was mocno :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*




2 komentarze: