Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Sobotnie drzemki i ćwiczenia ;)

18.01.2014


18.01.2014. cześć wszystkim :*
dzisiaj znowu jestem z Wami ;) no i chcę pokazać i opowiedzieć co u mnie ;)

Ostatnią noc to ja byłem średnio spokojny,chyba ząbki... ale spałem z mamusią i tatusiem,więc było lżej ;)

Później po śniadanku odpoczywanko z Elmo :)





A potem to chyba z tego nocnego zwiedzania....zasnąłem :) przeciągałem się, rozglądałem i znowu zasnąłem ;) no taki dzień ;)





Potem to robiliśmy kilka fotek do moich aukcji ;) Moje aukcje :)
no i kilka dodatkowych ;) a co tam,lepiej więcej niż mniej ;)






Potem to chwilkę się zdrzemnąłem ;) w średnio wygodnej pozycji, ale czasami tak mam ;)







No i nadszedł czas na rehabilitacje.... mamusia wyszykowała, a tatuś ze mną pojechał do wuja ;)







No i nie uwierzycie... mamusia była zaskoczona, w szoku i o mało co nie zapowietrzyła się ;) jak tatuś powiedział że sam z własnej woli, wpadł na pomysł co by robić mi zdjęcia na ćwiczeniach :D nie lufą ;) takim malutkim czymś ;) ale zawsze coś ;) :D no pochwała dla tatusia :D ;)





Taki zmęczony wróciłem że.... zgadnijcie ;) zasnąłem :) hihihihi ;)






No to tyle na dzisiaj kochani :) ściskam mocno,buuuuzia ,tuli licko w licko :*
no i wiecie :*









2 komentarze: